Aanmelding medewerker

Aanmelding medewerker

Wil je een medewerker aanmelden voor een intake in verband met stress gerelateerde klachten? Stuur dan een mail naar info@bpbmail.nl met de volgende gegevens:
– naam medewerker;
– telefoon en email medewerker;
– woonplaats.

Wij nemen dan op korte termijn contact op met de medewerker voor het plannen van een intake. Vervolgens zullen wij een plan van aanpak en offerte opstellen.

We hebben geen wachttijden.

info@BPBmail.nl | 073-2032298

Wat ons kenmerkt

Wij onderscheiden ons in de markt omdat we vanuit verschillende disciplines (vakgebieden) onze kennis en kunde samenbrengen en nauw samenwerken. Wat ons kenmerkt:

  • focus op duurzaam mentaal én fysiek herstel;
  • multidisciplinair maatwerk en coaching;
  • één aanspreekpunt voor de werkgever;
  • intake binnen 7 werkdagen;
  • start begeleiding direct na akkoord offerte;
  • rapportages aan werkgever en bedrijfsarts.

De kosten

De kosten

Na de intake maken wij in overleg met de medewerker een plan van aanpak en een offerte voor de werkgever. Het traject dat wij aanbieden is niet-verzekerde zorg. Na goedkeuring door de werkgever wordt het traject onmiddellijk gestart.

Sommige werkgevers hebben overeenkomsten met zorgverzekeraars die onze diensten vergoeden. Bedrijven die zijn aangesloten bij Menzis kunnen hun vitaliteitsbudget besteden bij BPB.